czwartek, 23 lutego 2017

Tag O mnie :D

Hejka♥
Ja jestem Zuzanna i witam was na moim pierwszym blogu!!!
Chcę,żebyście mnie na początek troszkę poznali,więc przychodzę z tagiem o mnie.
Zaczynamy! 
1.Jak masz na imię?
Już wiecie,Zuzanna :) 
2.Kiedy masz urodziny?
2 stycznia,a jeśli chodzi o rok urodzenia to 2004,więc mam 13 lat.
3.Co studiujesz?Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Nie studiuje,uczę się.W dzieciństwie chciałam zostać piosenkarką,aktorką,a najbardziej nauczycielką matematyki,ale teraz całkowicie kimś innym.
4.Czy masz chłopaka?
Nie,nie mam.
5.Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie pop.
6.Czy pracujesz?
Nie!!!
7.Czego szukasz w drugiej osobie?
Szczerości,szacunku,zaufania i zrozumienia :) 
8.Do kogo się zwracasz,gdy jest ci smutno?
Do mamy,jednej z sióstr lub do przyjaciółki
9. Ulubione jedzenie?
Zupa pomidorowa,prawie wszystko z makaronem i ryżem :D hihi
10.Ulubiona część garderoby?
Myślę,że koszulka :D
11.Czy masz zwierzątka?
Tak,mam,psa na dworze.Jest to owczarek niemiecki,który wabi się Cywil.
12.Ulubione miejsce?
 Dom!!!
13. Czy masz drugie imię?
Nie,nie mam.
14.Ulubiony przedmiot w szkole?
Matematyka!
15. Ulubiony napój?
Sok jabłkowy,herbata z cytryną i syropem malinowym lub woda.
16.Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Alvaro Soler i Monika Lewczuk-Libre
Shawn Mendes- Mercy
Pectus-Iluzja
Bovska-Kaktus
Bovska-pofalowani
To wszystko.Mam nadzieję,że miło wam się czytało i zostaniecie ze mną.
Papa :*****
   
   

2 komentarze: